Ανεμομαζώματα, διαβολοσκουπόξυλα

ΑΝ…

Αν ένας χοντρός και ηλικιωμένος κύριος, με άσπρη γεννειάδα και κόκκινη στολή, έρθει σπίτι σου και προσπαθήσει να σε βάλει στον σάκο του, μην αντισταθείς! Σ’ έχω ζητήσει για δώρο φέτος….

to beard or not to beard?

httpv://youtu.be/MN9-ry-HPnQ Πάνω που έλεγα ότι ξέρω τα πάντα, διαπίστωσα ότι για 1.705.278στή φορά έκανα λάθος! Κι όταν λέω “τα πάντα”, δεν εννοώ τα αρκουδάκια, αλλά τα άλλα. Και λέγοντας άλλα, δεν εννοώ ότι τώρα είναι διαφορετικά, τα ίδια είναι. Είναι, δηλαδή, τρόπος του λέγειν,  λέγειν το οποίο δεν είχα ποτέ, κι αυτό δεν είναι κάτι … Read moreto beard or not to beard?

ΑΥΠΝΙΕΣ: Ψυχικό;

Στο κέντρο πάω γαμώ τον μπελά μου ή εναλλακτικά στην κορυφή ενός βουνού που δεν θα ακούγεται ούτε η ησυχία! Δεν μπορώ άλλους θορύβους, αρκούμαι σε εκλεπτισμένες γεύσεις και αρώματα, είμαι μετρίου αναστήματος, με θεληματικό πιρούνι και μ’αρέσει το ψητό κυδώνι με κανέλλα. Πώς; Βολεύει; Τέλεια!  

ΑΥΠΝΙΕΣ: 1′

Προθερμαίνουμε τον φούρνο στους 200 βαθμούς κελσίου και μόλις έρθει στην σωστή θερμοκρασία τον σβήνουμε κι αφήνουμε να κρυώσει. Επαναλαμβάνουμε την ίδια διαδικαδία άλλες δύο φορές, με μεγαλύτερη θερμοκρασία χωρίς να βάλουμε ποτέ μέσα το φαγητό. Είναι λίγο μπερδεμένο και δεν ακούγεται καθόλου λογικό, κι αν είχα ένα λεπτάκι στην διάθεσή μου, θα μπορούσα ίσως … Read moreΑΥΠΝΙΕΣ: 1′

1974-2025: Πενήντα ένα χρόνια αυπνίες