Εχουν μαζευτεί όλα, τα φόρτωσα και φεύγω. Το νέο μου σπίτι είναι σχεδόν έτοιμο.
Αντίο!
Υ.Γ.
Κρατάω μόνο τα καλά από αυτό το blog, πράγμα πολύ εύκολο, αφού μόνο τέτοια είχε!
Εχουν μαζευτεί όλα, τα φόρτωσα και φεύγω. Το νέο μου σπίτι είναι σχεδόν έτοιμο.
Αντίο!
Υ.Γ.
Κρατάω μόνο τα καλά από αυτό το blog, πράγμα πολύ εύκολο, αφού μόνο τέτοια είχε!