Ανεμομαζώματα, διαβολοσκουπόξυλα

2 thoughts on ““Το Αρωμα”, Πάτρικ Ζίσκιντ

  1. Απο τα πολύ αγαπημένα μου βιβλία!
    Οταν το πρωτοδιαβασα πριν αρκετα χρόνια με είχε συνεπάρει!!!
    Και η ταινία που γυρίστηκε βασισμένη στο βιβλίο ήτανε καλούτσικη σχετικά!!
    Αξίζει πραγματικα να το διαβασει κάποιος!

    • Όντως ένα υπέροχο βιβλίο, και για κάποιον περίεργο λόγο, ήμουν σίγουρος ότι θα μου αρέσει πριν καν αρχίσω να το διαβάζω!

Leave a Comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

1974-2025: Πενήντα ένα χρόνια αυπνίες