Ανεμομαζώματα, διαβολοσκουπόξυλα

ΑΥΠΝΙΕΣ: Διάολε… (Μέρος 3ο)

…βρέχει πάλι απόψε! Ξέρεις τί σκέφτομαι… φυσικά και ξέρεις! Μου λείπει κι ο γιατρός… και η τσιγγάνα…

– Εχεις εμένα….

– Ναι, σωστά…. Τί κάνεις;

– Εγώ καλά… εσύ; Χάλια φαίνεσαι…

– Ναι;

– Ναι.

…….

– Κατάλαβα… όπως πάντα ομιλιτικότατος!

– Με ειρωνεύεσαι;

– Γιατί το λες αυτό;

– Γιατί αυτό αισθάνομαι.

– Και; Τί σκέφτεσαι να κάνεις γι ‘αυτό;

– Μου θυμίζεις λιγάκι τον γιατρό…

– Ξεκόλα! Και πρόσεχε τί θα απαντήσεις, ο τόνος δεν είναι στο “ε”… δεν είναι όλα τα πράγματα αστεία ξέρεις!

– Δεν μπορώ να σου κρυφτώ, ε;

– Οχι βέβαια! Από σένα, όμως, γιατί κρύβεσαι;

………

Leave a Comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

1974-2025: Πενήντα ένα χρόνια αυπνίες