Ανεμομαζώματα, διαβολοσκουπόξυλα

ΑΥΠΝΙΕΣ: Ώρες, ώρες…

…που έχω την εντύπωση ότι εθελοτυφλώ. Ότι βλέπω τα πράγματα πολύ υποκειμενικά, κι ότι αρνούμαι να αποδεχτώ τα γεγονότα και την αλήθεια. Αλλες φορές, μου δημιουργείται η αίσθηση ότι μπορεί αν κάνω λάθος για ορισμένους ανθρώπους ή καταστάσεις και προβληματίζομαι. Μετά από λίγο, βέβαια, συνέρχομαι και διαπιστώνω ότι όλα αυτά είναι απλώς ιδέα μου, κι ότι τα πράγματα έχουν ακριβώς έτσι όπως τα βλέπω εγώ!

Leave a Comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

1974-2025: Πενήντα ένα χρόνια αυπνίες