Ανεμομαζώματα, διαβολοσκουπόξυλα

ΑΥΠΝΙΕΣ: Το ξέρω…

…δεν μ’ αγαπάς! Δεν με λυπάσαι καθόλου, όμως;

– Όχι!

– Ρητορική ήταν η ερώτηση, βλάκα!

– Και τί γνωρίζεις εσύ απ’ αυτά;

– Τίποτα!

– Κι ούτε θα μάθεις ποτέ, να ‘σαι σίγουρος γι’ αφτό!

– Δεν γράφεται με “φ” ξέρεις…

– Το ξέρω!

– Τότε; Γιατί το γράφεις έτσι;

– Κι εσένα τί σε νοιάζει;

– Δεν με νοιάζει!

– Σε νοιάζει.

– Ωραία, με νοιάζει, και τί σημαίνει αφτό;

– Μπράβο τ’ αγόρι μ’!!!

– Τί εννοείς;

– Ξέρεις τί εννοώ…

– Ξέρω!

– Μην το παλεύεις άλλο, δεν σε παίρνει!

– Το ξέρω!

– Και;

– Παράτα με!

– Πόσες φορές το έχεις πει αυτό;

– Εσένα γιατί σε νοιάζει, μου λες;

– Με νοιάζει.

– Το ξέρω! Εμένα πάλι…

– Πρόσεξε τί θα πεις!

– Πάντα προσέχω!

– Το ξέρω…

– …όχι!

 

Leave a Comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

1974-2025: Πενήντα ένα χρόνια αυπνίες