httpv://www.youtube.com/watch?v=kunCUXymPu4
Υ.Γ. Βροχή και δάκρυα από το παιδί της Αφροδίτης, για να μαθαίνουν οι παλιοί και να θυμούνται οι νέοι, με αφορμή… εεε, τί ήθελα να πω; Χμμμ! Δεν θυμάμαι, όμως σαν το ασπρόμαυρο σε έγχρωμη εποχή δεν έχει!
httpv://www.youtube.com/watch?v=kunCUXymPu4
Υ.Γ. Βροχή και δάκρυα από το παιδί της Αφροδίτης, για να μαθαίνουν οι παλιοί και να θυμούνται οι νέοι, με αφορμή… εεε, τί ήθελα να πω; Χμμμ! Δεν θυμάμαι, όμως σαν το ασπρόμαυρο σε έγχρωμη εποχή δεν έχει!