Ανεμομαζώματα, διαβολοσκουπόξυλα

SMACK MY BITCH UP by Noisia & Tapekiller

httpv://youtu.be/r5OgQCvqbYA

httpv://youtu.be/EJHafAhj4e0

Η πιο “δυνατές” διασκευές του -περασμένου πια- 2012, σε ένα από τα καλύτερα τραγούδια όλων των εποχών. It’s not easy, αλλά οι Noisia βάζουν για λίγο σε μια τάξη το ρημάδι, και έτσι δεν στουμπώνουν οι νευρικές απολήξεις από την σκόνη της ερήμου. Μάλωσα με τον χρόνο, μάλωσα με την λογική, μάλωσα με τον φόβο, ακόμη και με τον διάολο. Αυτό όμως… δεν παλεύεται!!!

Leave a Comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

1974-2025: Πενήντα ένα χρόνια αυπνίες