httpv://youtu.be/zuQ6R0cbHCc
Υ.Γ. Την πρώτη φορά που άφησα 13 άρθρα μέσα στον μήνα, δεν ήξερα. Τώρα ξέρω, όμως… τί χειρότερο μπορεί να συμβεί; Τελευταία Κυριακή λέω πάντα, και πάντα… το ξαναλέω!
httpv://youtu.be/zuQ6R0cbHCc
Υ.Γ. Την πρώτη φορά που άφησα 13 άρθρα μέσα στον μήνα, δεν ήξερα. Τώρα ξέρω, όμως… τί χειρότερο μπορεί να συμβεί; Τελευταία Κυριακή λέω πάντα, και πάντα… το ξαναλέω!