Ανεμομαζώματα, διαβολοσκουπόξυλα

Τελεία και παύλα

httpv://www.youtube.com/watch?v=Lymxd9yeM0I&feature=share&list=FL8LOT5jlI3Hi3r8iyGVTi2w

Στα πρώτα δεν ξεφεύγει τίποτα, στα δεύτερα ξανοίγομαι, κι αν ποτέ χαθεί ο έλεγχος, το μέρος εδώ θα πάρει φωτιά, μεταφορικά μιλώντας πάντα –το διευκρινίζω γιατί μπορεί να διαβάζουν και χαζοί. Στην αρχή με πιάνει το συντηρητικό μου και χαλιέμαι, όμως μετά συνέρχομαι και σκέφτομαι καθαρά. “Δεν γαμιέται…”, λέω και ξαναχαλιέμαι. Φαύλος κύκλος, ξέρεις… 360 μοίρες και πάει λέγοντας. Το ένα τ’άλογο να είναι άσπρο και τ’άλλο μαύρο κ.ο.κ. Όταν λέω κ.ο.κ. δεν εννοώ τον κώδικα οδικής κυκλοφορίας (για τους χαζούς). Παρεπιτόντως, ο Πασχαλίδης μαζί με τον Θηβαίο έρχονται στα μέρη μου στις 5-9 κι αυτό δεν είναι τυχαίο! Ακόμη κι οι χαζοί το γνωρίζουν…

Leave a Comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

1974-2025: Πενήντα ένα χρόνια αυπνίες