Ανεμομαζώματα, διαβολοσκουπόξυλα

“Καλά είμαστε…”

httpv://youtu.be/HVyL9Rdb574

Οι αποστάσεις είναι μεγαλύτερες τελικά και ο μετρητές δεν θα χωράνε σε λίγο στο blog. Renatus και παπαριές…! Τα πράγματα είναι τόσο απλά όσο φαίνονται ότι είναι και τόσο πολύπλοκα όσο δεν βάνει ο νούς κι ο λογισμός ενίοτε. Κι όπως λέει και μια γνωστή μαντ(αρ)ινάδα, “Φίμοτρο βάνει ο έρωτας στην λογική της σκέψης, να μην γροικάει η καρδιά δεν κάνει και δεν πρέπει(ς)”. Μ’αυτά κι αυτά, αυτό είναι το τρίτο βράδυ στην σειρά που δεν ξημερώνει στην ώρα του και… μη χειρότερα!

 

Leave a Comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

1974-2025: Πενήντα ένα χρόνια αυπνίες