Ανεμομαζώματα, διαβολοσκουπόξυλα

Σ’αγαπάω και σκορπάω…

…και εξαφανίζομαι!

httpv://youtu.be/oNhBC3CTWZM

 edit: Εντελώς τυχαία έμελλε ν’ακούσω αυτό το τραγούδι σήμερα (πολλάκις), ώστε να ενώσει τα χθες με τ’ αύρια. Ελπίζω ν’ αποφύγω το 2 στα 2  κι οι Ρώσσοι θα μεριμνήσουν για τα υπόλοιπα. Αλίμονο!…

Υ.Γ. Edit;;; Άλλο και τούτο πάλι!

Leave a Comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

1974-2025: Πενήντα ένα χρόνια αυπνίες