Ανεμομαζώματα, διαβολοσκουπόξυλα

Τίποτα…

httpv://youtu.be/0IEAc2LsV28

 

Μπράβο μαλάκα, τα έπραξες μια χαρά! Σκέψου καλά κι ίσως βρεις μια ωραία δικαιολογία! Μάθε την απ’έξω για να έχεις να πορεύεσαι και να την επαναλαμβάνεις μέχρι να την πιστέψεις. Πάρε το φως που σου δόθηκε απλόχερα και θάψε την ηρεμία της ψυχής σου μες το σκοτάδι και την λάσπη, εκεί που ανήκεις. Τίποτα ξανά δεν θα’ναι το ίδιο…

 

 

Leave a Comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

1974-2025: Πενήντα ένα χρόνια αυπνίες