“…και φεύγω ήσυχα!”
httpv://youtu.be/GNWCGw7lgKI
httpv://youtu.be/GNWCGw7lgKI
httpv://www.youtube.com/watch?v=wSuZ134uSbw&feature=share&list=RDx2Olnt_ZfqM Αχ! Βαχ! Ο Σεβάχ! Θα’ναι ένας μακρύς βαρύς χειμώνας που έλεγαν κι οι TXC. TXC είπα; Ο Αρτέμης κι ο Ευθύμης εννοούσα, όπως ονομάζονται τώρα π(λ)ια! Δύσκολος χειμώνας, όπως και το ΣΚ που θα διανύσουμε. Και δεν χρειάζεται να ρίξω τα χαρτιά, ούτε να δω το φλυντζάνι… κάποια πράγματα τα γνωρίζω εκ των προτέρων. … Read moregood(bye)fellas
httpv://youtu.be/HVyL9Rdb574 Οι αποστάσεις είναι μεγαλύτερες τελικά και ο μετρητές δεν θα χωράνε σε λίγο στο blog. Renatus και παπαριές…! Τα πράγματα είναι τόσο απλά όσο φαίνονται ότι είναι και τόσο πολύπλοκα όσο δεν βάνει ο νούς κι ο λογισμός ενίοτε. Κι όπως λέει και μια γνωστή μαντ(αρ)ινάδα, “Φίμοτρο βάνει ο έρωτας στην λογική της σκέψης, … Read more“Καλά είμαστε…”
httpv://youtu.be/i_2TSIT_N78 Kομμάτι δοκιμασμένο στα εύκολα μα και στα δύσκολα! Έχω τόσες ερωτήσεις όσα και συμπεράσματα. Τόσα που… απειρίζουν και λαμπυρίζουν και γυρίζουν, όχι όμως πίσω… μόνο γύρω γύρω, για να ζαλίζουν, λες και χρειάζεται. Η σιωπή είναι τόσο δυνατή που τρυπάει τ’αφτιά…
httpv://youtu.be/V1QB4JMo36Y
httpv://youtu.be/NtsIIbNYX14
httpv://youtu.be/Uc_rAX6z9Yc
httpv://youtu.be/_lht3JacrYk
httpv://youtu.be/lfCLCmH_Qsc
httpv://youtu.be/9FiQnrRT16s