Ανεμομαζώματα, διαβολοσκουπόξυλα

Κρέμα-σοκολάτα

httpv://youtu.be/LuseG4MoZyY Do you wonna play again? Of course you don’t! H αλήθεια βρίσκεται κάπου ενδιάμεσα πάντοτε(9)ς και γράφεται το ίδιο! Στα άκρα, τα ψέμματα rest in peace και σιγοντάρουν την αποτυχία ή και την επιτυχία ενίοτε. Ψάxxxνοντας απεγνωσμένα το καλό χαρτί έκαψα την τράπουλα ολάκερη, χωρίς κερί, χωρίς λιβάνι, χωρίς δεύτερη σκέψη! Κάθε φορά το … Read moreΚρέμα-σοκολάτα

Ένα τραγούδι, πολλές χρήσεις…

httpv://youtu.be/g0w1n-pqnSE …α[πό τον απίστευτο Μιθριμύδι! “Ελα shut the fuck up, ξΈρεις πως σε θέΛω, κιας έχω μία τάση να τα κάνω όλα μπΟΥρδέλο. Δεν έχω και το όμνι να γυρνώ στον χρόνο πίσω και δεν αλλάζει τίπ]οτα το να με χαστουκΊσω.” υ.Γ. Αυτό το όμνι… μιλάμε για μεγάλο κόλλημα! Καινα’ταντομόνο!@

MADRUGADA – Honey bee

httpv://www.youtube.com/watch?v=JQUNTJob078&feature=share&list=AL94UKMTqg-9AquKi-C_jOxSDMCBX4h2fA Ωραίο κομμάτι… δεν λέω! Όμως ασύνδετο. Τα συνδεδεμένα θα τ’ακούσω σήμερις. Ολούθεν κι εξ απήνης… κι ας μην βγαίνει νόημα. Για μένα βγαίνει κι αυτό αρκεί. Κι αν δεν αρκεί, θ’αρκέσει. Κι αν δεν αρκέσει να πάει να γαμ… Υ.Γ. Τ’αστέρια δεν μου μιλάνε απόψε, θα πάω στα τυφλά!

Insert coin

Featured Video Play Icon

Δεν ήταν εύκολη η επιλογή της μουσικής γι’ αυτό το post, όμως καμμιά επιλογή δεν είναι εύκολη, έτσι κι αλλιώς. Με ξεπέρασε και με “ξέρασε” τούτη τη φορά το blog. Βαρέθηκε και κουράστηκε να βλέπει την φάτσα μου να γράφει, να σβήνει, να γράφει, να σβήνει… σιχάθηκε τις βλακείες. Και δεν έχει άδικο… Λίγος, λοιπόν, … Read moreInsert coin

ill eagle

Featured Video Play Icon

Ξυπνάς ένα πρωϊ, σε μια καινούργια μέρα, με καινούργια διάθεση…κι ο ήλιος να λάμπει! Γιατρέ; Τί διάολο! – Μην ανυσηχείς (ξέρω… ξέρω… πρώτα “η”, μετά “υ”)… όλα θα διορθωθούν. Αγάπη να υπάρχει! – Αμ, δεν γίνεται διάλογος μ’ έναν γιατρέ μου… (4)87 και σήμερα!!! Η θυμωμένη -τρόπον τινά- φωνή του Slim Shady (κατά κόσμον Eminem) … Read moreill eagle

1974-2025: Πενήντα ένα χρόνια αυπνίες