Ανεμομαζώματα, διαβολοσκουπόξυλα

Φεγγαράκι μου λαμπρό…

httpv://youtu.be/iMrbMPSMmzs …δεν μπορώ να καταλάβω τί θέλει να πει ο καλλιτέχνης στο video clip, όμως η μελωδία “τα σπάει”, γι’αυτό αγνόησε τις φλόγες που το κατακλύζουν και εστίασε στα βασικά. Μόνο μην με ρωτάς, γιατί ακόμη δεν μπορώ να “χωνέψω” τις δέκα (10) γαμημένες μέρες που ποθούσα, οπότε δεν θα κάτσω να ασχοληθώ και με … Read moreΦεγγαράκι μου λαμπρό…

Σαν σήμερα…

httpv://youtu.be/wIETAQzDMN0 …σαν ψέμματα! Υ.Γ. Αυτό το κλιπάκι το φύλαγα καιρό τώρα, όχι τώρα, αλλά από καιρό τώρα… τελοσπάντων…  για το τρίψω στην μούρη μου, να μου το αφιερώσω και να το ‘φχαριστηθώ! Μπράβο τ’αγόρι μ’! Τα έπραξες έσβησες μια χαρά! Χρόνια σου πολλά! Και του χρόνου…

Σελήνι, με ήττα

“Οι θεσμοί, η ηθική, οι ανασφάλειες, οι απαγορεύσεις και η κοινωνία που καθορίζει τις πράξεις μας, μας οδηγούν σε λάθος δρόμο. Όταν τα ξεπεράσουμε όλα αυτά, είναι αργά. Γι’ αυτό ποτέ δεν είμαστε ευτυχισμένοι. Αν δούμε τις σχέσεις μας ως μαθηματικά, θα καταλήξουμε να κάνουμε διαιρέσεις. Χημεία είναι οι σχέσεις μας και οι πιο εκρηκτικές … Read moreΣελήνι, με ήττα

Τελεία και παύλα

httpv://www.youtube.com/watch?v=Lymxd9yeM0I&feature=share&list=FL8LOT5jlI3Hi3r8iyGVTi2w Στα πρώτα δεν ξεφεύγει τίποτα, στα δεύτερα ξανοίγομαι, κι αν ποτέ χαθεί ο έλεγχος, το μέρος εδώ θα πάρει φωτιά, μεταφορικά μιλώντας πάντα –το διευκρινίζω γιατί μπορεί να διαβάζουν και χαζοί. Στην αρχή με πιάνει το συντηρητικό μου και χαλιέμαι, όμως μετά συνέρχομαι και σκέφτομαι καθαρά. “Δεν γαμιέται…”, λέω και ξαναχαλιέμαι. Φαύλος κύκλος, ξέρεις… … Read moreΤελεία και παύλα

1974-2025: Πενήντα ένα χρόνια αυπνίες