Ανεμομαζώματα, διαβολοσκουπόξυλα

Status (Quo) Vadis

Τί ΣΚ κι αυτό! Δεν πάμε καθόλου καλά! Η μία σελίδα διαδέχεται την άλλη κι όλες μαζί γυρίζουν με φόρα… οι άτιμες! Πολλά θαυμαστικά σήμερα και δεν είναι τυχαίο. Ένα ποτήρι κρασί, κι ακόμη ένα, μέσα στην βροχή που καίει η κάθε της σταγόνα, κάθε μέρα και για χρόνια γωνία! Πώς να το είχα φανταστεί;;; … Read moreStatus (Quo) Vadis

ΑΥΠΝΙΕΣ (inferno)

Δεν είναι η πρώτη φορά, ούτε κι η τελευταία! Ένας αχταρμάς, μια ομελέτα συναισθημάτων υπό το φως του φεγγαριού και τα παιχνίδια του μυαλού. Τα “απόνερα” από την πανσέληνο παρέσυραν ότι είχε απομείνει ξέμπαρκο και αφύλακτο για ώρα. Ήταν τόσο  όμορφα, που ήθελα να βάλω τα κλάματα! httpv://youtu.be/ZnaPoVeKV-s  

Η περιέργια σκότωσε την γάτα

Μια ζωή υπερβολές, ένθεν κι ένθεν κι εντός κι εκτός και έτσι κι αλλιώς και μη χειρότερα. Πώς μου το ‘πανε; Μπουλντόζα;…. Όχι, κάτι άλλο! Καμμιά σχέση το ένα με τ’άλλο, αλλά σ’αυτήν την ηλικία δεν μπορώ να θυμηθώ το ίδιο καλά και καλά αυτό, αυτό που δεν ξεχνάω εύκολα πού το βάζεις; Εύκολα είπα; … Read moreΗ περιέργια σκότωσε την γάτα

Πανσέληνος χωρίς φεγγάρι

Featured Video Play Icon

Όταν ανοίγεις οικειοθελώς τις πύλες της κόλασης, πληρώνεις το τίμημα με τόκο. Στον δρόμο του πάθους δεν υπάρχει ούτε αρχή, ούτε μέση, ούτε τέλος… μόνο τρέλα υπάρχει! Ακατανόητη και ανεξέλεγκτη…   Υ.Γ. Ετσι, όπως στα λέω…

httpv://youtu.be/0L4iaRVO8xU   Παραμυθιάζομαι, ξέρω πολύ καλά τί θα συμβεί, κι ούτε που νοιάζομαι, θέλω μαζί να μας βρει το πρωί Παραμυθιάζομαι, μιας νύχτας όνειρα, εγώ κι εσύ…

1974-2025: Πενήντα ένα χρόνια αυπνίες