Τοπίο στην ομίχλη…
…το οποίο γίνεται ολοένα και πιο ομιχλώδες, περνώντας από την Μοναξιά του Στέλιου Μπικάκη στο Charly των Prodigy κι από το Derezzed των Daft Punk στον Ακροβάτη του Μάλαμα. Ότι να ‘ναι εδώ, ότι να ‘ναι κι εκει κι ακόμη παραπέρα, τόσο μακρυά και τόσο κοντά την ίδια στιγμή κι η γραμμή είναι λεπτή κι … Read moreΤοπίο στην ομίχλη…
“Strung out” – Bar 9
httpv://youtu.be/sE-3L_MvkYI Καθαρτήριο σκέψεων και άλλων κακών συνηθειών του μυαλού! Τα μονοπάτια που ακολουθώ δεν οδηγούν παρά μόνο στον παράδεισο, αλλά δεν μπορείς να τα ‘χεις και όλα! Ας περιμένουν οι άλλοι, οι δειλοί… εγώ θα περάσω με κόκκινο και θα γράφω χωρίς υστερόγραφο !!! Δεν με παίρνει παραπάνω, το ξέρω, αλλά δεν μπορώ να το … Read more“Strung out” – Bar 9
[ΑΥΝΠΙΕΣ]: Διπλός espresso
Ο διπλός μπορεί να γίνει και μονός, αλλά πάντα ζεστός και πάντα σκέτος! Μπορεί να είμαι ιδιαίτερα προσεκτικός όταν είναι Τρίτη και 13, να μην περνάω ποτέ κάτω από σκάλα, να πιάνω κόκκινο όποτε βλέπω μαύρη γάτα και να χτυπάω συχνά πυκνά ξύλο όταν αναφέρονται άσχημα πράγματα, όμως δεν μπορείς να πεις ότι είμαι προληπτικός. … Read more[ΑΥΝΠΙΕΣ]: Διπλός espresso
“Rain and Tears” – Aphrodite’s child
httpv://www.youtube.com/watch?v=kunCUXymPu4 Υ.Γ. Βροχή και δάκρυα από το παιδί της Αφροδίτης, για να μαθαίνουν οι παλιοί και να θυμούνται οι νέοι, με αφορμή… εεε, τί ήθελα να πω; Χμμμ! Δεν θυμάμαι, όμως σαν το ασπρόμαυρο σε έγχρωμη εποχή δεν έχει!
Punk Economics
httpv://youtu.be/JG-4Sqmdy9s httpv://youtu.be/I0oVRzqmUEA
Ηλίθια μαϊμού…
…γιατί θυμώνεις;;; Ξεχνάς ότι εγώ σ’έβγαλα από κλουβί σου;;; Αντε, καλά… δεν ήμουν εγώ, όμως… όμως εγώ άνοιξα την πόρτα, το ξεχνάς;; Πώς;;; Ναι… σωστά… ούτε αυτό το έκανα εγώ, όμως…. όμως άφησα το κλειδί σε εμφανές σημείο σωστά;; Τί;;;; Μα δεν είσαι ευχαριστημένη με τίποτα;;; Αν δεν ήμουν εγώ, δεν θα είχες μπει ποτέ … Read moreΗλίθια μαϊμού…
42%
Το ξέρω αυτό το βλέμμα, και δεν προκύπτει μετά από ώριμη σκέψη. Δεν προκύπτει μετά από σκέψη γενικώς, γι’αυτό και το γουστάρω τόσο! Τόσο είπα; Εννούσα ακόμη περισσότερο. Τα άστρα απλώς διαπιστώνουν την ερωτική διάθεση και σηκώνουν τα χέρια ψηλά. Θα τα σήκωναν, δηλαδή, αν είχαν χέρια. Και πάλι, όχι και τα δύο, μα μόνο … Read more42%