Τί διάολο!…
Είναι αργά, το ξέρω, όμως… δεν χτυπάει κανένα τηλέφωνο, ούτε κανένα κουδούνι, οπότε δεν θα ενοχλήσω κανέναν ή… σχεδόν κανέναν! Ο δικηγόρος μου λέει πως είμαι καλυμμένος στην περίπτωση που συμβεί κάτι, όμως… τί θα μπορούσε να συμβεί; Ακόμα κι εγώ το θεωρώ υπερβολικό κάτι τέτοιο, που δεν υπήρξα ποτέ στην ζωή μου. Οχι κάτι … Read moreΤί διάολο!…