ΑΥΠΝΙΕΣ: Να πάρει!…
…τα πράγματα θα έπρεπε να είναι διαφορετικά, πιο απλά, πιο εύκολα! Life is too short to be living with regrets κι έχω γεμίσει από δάφτες, με “υ” όμως, οι δάφτες δεν ξέρω καν τί είναι, αν είναι κάτι δηλαδή. Εψαξα στο google και πολύ σωστά με ρώτησε αν ήθελα να γράψω “δαύτες”. Ναι ρε φίλε, … Read moreΑΥΠΝΙΕΣ: Να πάρει!…