Ανεμομαζώματα, διαβολοσκουπόξυλα

ΑΥΠΝΙΕΣ: mea culpa

“Ο κυρίαρχος των ανθρώπων είναι ισχυρός, ο κύριος του εαυτού του είναι πανίσχυρος.“, Λάο Τσε Παραδέχομαι τα λάθη μου, γνωρίζω τις αδυναμίες μου, και αποδέχομαι ότι δεν μπορώ να αλλάξω. Έχω το γνώθι σαυτόν, κι ας μην ξέρω σε ποιόν, κάνω την αυτοκριτική μου και πολλές φορές αυτοχέζομαι γιατί μου αξίζει. Μου αρέσουν τα παιχνίδια … Read moreΑΥΠΝΙΕΣ: mea culpa

Αυτό θα πει απόλαυση!

Σύμφωνα με ένα άρθρο του www.silvercity.gr, η αγαπημένη μας μουσική γεννάει παρόμοια απόλαυση με το καλό φαγητό, τα ναρκωτικά και τα χρήματα! Υ.Γ. Φανταστείτε, λοιπόν, το σενάριο, όπου αφού έχεις απολαύσει το αγαπημένο σου φαγητό, να ξαπλώσεις για να ακούσεις την αγαπημένη σου μουσική, καπνίζοντας ένα “σέρτικο” τσιγάρο, χαζεύοντας το επταψήφιο νούμερο στον τραπεζικό σου … Read moreΑυτό θα πει απόλαυση!

ΑΥΠΝΙΕΣ: Με το ζόρι

Τα σημάδια είμαι εμφανή πλέον, μετά από τόσο καιρό, και δεν χρειάζονται ούτε ανάλυση ούτε επεξήγηση. Αν κάνω πως δεν τα βλέπω και μιλήσω, η απάντηση θα με χαλάσει. Διαλέγω την σιωπή που μπορεί να έχει το ίδιο αποτέλεσμα, αλλά με καλύτερες επιπτώσεις στην διάθεσή μου. Οταν δεν περιμένεις τίποτα, το παραμικρό μπορεί να σου … Read moreΑΥΠΝΙΕΣ: Με το ζόρι

Προς αποφυγήν παρεξηγήσεων….

…και σε απάντηση προς τον δικηγόρο της γυναίκας μου σχετικά με προηγούμενή μου ανάρτηση με τίτλο “Έσπασα, δεν άντεξα“…, θα ήθελα να διευκρινίσω ότι αναφερόμουν στο παλιό μου αυτοκίνητο, την κυρα-ζαφίρα, το οποίο με βαριά καρδιά αποχωρίστηκα, πουλώντας το λόγω παλαιότητας λίγο πριν το τέλος της προηγούμενης χρονιάς. Δεν υφίσταται θέμα, λοίπον,  παραδοχής και αποδοχής … Read moreΠρος αποφυγήν παρεξηγήσεων….

1974-2025: Πενήντα ένα χρόνια αυπνίες