Ανεμομαζώματα, διαβολοσκουπόξυλα

Μπήκε η άνοιξη…

Όπου να ‘ναι θα ανθίσουν τα λουλουδάκια και θα βγούνε οι μελισσούλες, οι οποίες θα πηδ.. ε.. θα πετάνε από λουλούδι σε λουλούδι και θα ρουφ… εννοώ θα πίνουν τους χυμ… δηλαδή το νέκταρ και…. τελοσπάντων, ας μην συνεχίσω.

 

Leave a Comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

1974-2025: Πενήντα ένα χρόνια αυπνίες