Ανεμομαζώματα, διαβολοσκουπόξυλα

ΑΥΠΝΙΕΣ: Πού κάνο το λάθος;

– Στην ορθογραφία, ανόητε!

– Μμμμ, πολύ έξυπνο! Λες να μην γνωρίζω πως γράφετε το “κάνω”;

– Τότε γιατί το γράφεις με “ο” εξυπνάκια;

– ……

– Καλά το είχα καταλάβει ότι είσαι ντίπ για ντίπ…

– Πρόσεξε τί θα πεις!

– Γιατί; Τί θα κάνεις;

– …..

– Σωστά! Τίποτα δεν θα κάνεις, δειλέ!

– Πώς τολμάς;

– Εγώ; Κάποιος από τους δυο πρέπει να τολμάει, οπότε… μάντεψε….

– …..

 

 

 

Leave a Comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

1974-2025: Πενήντα ένα χρόνια αυπνίες