“Summertime” by pARTyzant
httpv://www.youtube.com/watch?v=DqCOzWCM6r0&feature=player_profilepage#t=102s Σαν το καλοκαίρι δεν έχει, ασχέτως αποχής, με “ε” όμως γιατί άλλο η εποχή κι άλλο η αποχή. Καλή η μαυρίλα και η καταχνιά, αλλά το καλοκαίρι είναι αλλιώς σε όλα του. Ο ήλιος, η θάλασσα, τα βράδυα στην πόλη, η διάθεσ…. μα τί λέω! Ποιόν προσπαθώ να πείσω; Σαν την μαυρίλα δεν έχει! … Read more“Summertime” by pARTyzant