Όμορφη πόλη (θα γίνεις δικιά μου)
httpv://www.youtube.com/watch?v=ivmkHc1CbtE&feature=related Μουσική: Μίκης Θεοδωράκης Στίχοι: Γιάννης Θεοδωράκης Βροχή παντού, μέσα κι έξω, όμως με καθαρό μυαλό μετά από πολύ καιρό, σε μια από τις πιο όμορφες –μετρημένες στα δάχτυλα- βραδιές, με τον φωτισμό ελάχιστο και με τους Ρώσους σταθερή αξία. Τα φίλτρα δεν άφησαν να περάσει τίποτα που θα μπορούσε να χαλάσει την διάθεση της … Read moreΌμορφη πόλη (θα γίνεις δικιά μου)
ΑΥΠΝΙΕΣ: Της Παρθένου….
Η ΠΑΝΣΕΛΗΝΟΣ της Παρθένου! Τα ζώδια που θα την περάσουν δυσκολότερα είναι -φυσικά- οι Παρθένοι, οι Δίδυμοι, οι Τοξότες και οι Ιχθείς. Αυτά για όσους πιστεύουν ότι τα άστρα επηρρεάζουν την ζωή μας (μακρυά από μας). Η μεγαλύτερη και “σκληρότερη” Πανσέληνος όλων των εποχών και της αρμόζει μια ωραία σπονδή στον θεό Μανιτού με το … Read moreΑΥΠΝΙΕΣ: Της Παρθένου….
ΑΥΠΝΙΕΣ: Κατανοώ και επιθυμώ να συνεχίσω…
“Οσο υπήρχε έλεγχος ήταν όλα καλά. Όταν -όμως- αυτός χάθηκε, έγιναν καλύτερα!”, Έφη Τάδε
ΑΥΠΝΙΕΣ: Ολο νόημα
Τώρα που τα ρημάδια τα πλήκτρα έχουν αποκτήσει κάποιο νόημα και σκοπό, εγώ έχω αρχίσει να ξεχνάω, οπότε κρατάω σημειώσεις με λέξεις κλειδιά για να μπορώ να βάζω σε τάξη τις άτακτες σκέψεις μου, και ειδικά ορισμένες απ’αυτές, οι οποίες έχουν αποθρασυνθεί εντελώς! Καλή η επιμονή, όμορφο το παιχνίδι, όμως καλό είναι να ξέρει κανείς … Read moreΑΥΠΝΙΕΣ: Ολο νόημα
Μαρία Παπανικολάου – “Στην ζεστή σου την αγκάλη”
httpv://www.youtube.com/watch?v=z2Ryk12G8v8 ΣΤΙΧΟΙ/ΜΟΥΣΙΚΗ: Μάκης Σεβίλογλου, “Αγκυρες” Υ.Γ. Να γύρω ακόμη λίγο….
ΑΥΠΝΙΕΣ: Πού κάνο το λάθος;
– Στην ορθογραφία, ανόητε! – Μμμμ, πολύ έξυπνο! Λες να μην γνωρίζω πως γράφετε το “κάνω”; – Τότε γιατί το γράφεις με “ο” εξυπνάκια; – …… – Καλά το είχα καταλάβει ότι είσαι ντίπ για ντίπ… – Πρόσεξε τί θα πεις! – Γιατί; Τί θα κάνεις; – ….. – Σωστά! Τίποτα δεν θα κάνεις, δειλέ! … Read moreΑΥΠΝΙΕΣ: Πού κάνο το λάθος;
Γιατρέ μου…
Γιατρέ μου, βλέπω παράξενα όνειρα τελευταία! Εψές για παράδειγμα, κολυμπούσα σε μια θάλασσα μέσα στην οποία υπήρχαν ψηλοί πύργοι, αλλά χωρίς σκάλες ή είσοδο και δεν μπορούσα να σκαρφαλώσω, όσο κι αν προσπαθούσα. Τελικά, πνίγηκα κρατώντας στα χέρια μου ζαχαρωμένα μήλα! Κι αυτό ήταν το λιγότερο ενδιαφέρον μέρος του ονείρου, όμως δυστυχώς δεν κατάφερα να … Read moreΓιατρέ μου…
ΑΥΠΝΙΕΣ: Εώς τις 04:12
Από τις λίγες πραγματικές τον τελευταίο καιρό, τουλάχιστον μέχρι να περάσει αυτή η φάση. Οι λόγοι ποικίλουν αυτήν την φορά και είναι διαφορετικοί, οι παλιοί έφυγαν, πήγαν αλλού. Λίγο οι ανησυχίες μου, λίγο οι “ανησυχίες” μου, αρκετός προβληματισμός, ήμουν σίγουρα απροετοίμαστος, ίσως και λίγος, όμως με ξεκάθαρα τοπία μπροστά μου, και πολύ βοήθεια…. ευτυχώς! Αυτό … Read moreΑΥΠΝΙΕΣ: Εώς τις 04:12
Πεύκο… πεύκο… πεύκοοοοοο!
Με βάση την Κέλτικη αστρολογία (ναι, υπάρχει και τέτοια), η ημερομηνία γέννησής μου, εκτός από μεγάλο γεγονός για την ανθρωπότητα και ιδιαίτερα για τον γυναικείο πληθυσμό της, αντιστοιχεί στο δέντρο με το όνομα ΠΕΥΚΟ. Αυτό σημαίνει ότι είμαι σχολαστικός, αγαπάω την ευχάριστη παρέα (αντίθετα με άλλους που λατρεύουν την δυσάρεστη παρέα), είμαι απότομος, ξέρω πως … Read moreΠεύκο… πεύκο… πεύκοοοοοο!